משלוח חינם מעל 250 ש"ח לכל הארץ!

הטיפים החשובים לבחירת כלוב לכלב

בחירת הכלוב הנכון לכלב יכולה להיות משימה מבלבלת עבור הורים רבים לחיות מחמד. מאמר זה נועד לשפוך אור על הגורמים החשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת כלוב לכלב כגון השימוש, הגודל, הגיל, גזע וחומרים.
מאמר זה בוחן את השאלה ‘האם כל הכלבים צריכים כלוב?’

מתי ולמה כדאי לנו להשתמש בכלוב לכלב?

כלובים לכלבים יכולים להיות בעלי ערך עבור בעלי כלבים במצבים שונים. מתי נשתמש בכלוב לכלבים, באילו מצבים? 

מקום בטוח – אחת הסיבות העיקריות להשתמש בכלוב לכלב היא לספק מקום בטוח ומאובטח לחבר הפרוותי שלך. בין אם אתם מטיילים או צריכים לכלוא את הכלב שלכם באופן זמני, כלוב לכלבים יכול להבטיח את
שלומם ולמנוע מהם להיכנס לסכנה פוטנציאלית.


אילוף – כלובי כלבים שימושיים לאילוף בית ואימון התנהגותי. כאשר אתה מביא הביתה גור חדש, ייתכן שהוא לא מאולף לצרכים.
על ידי שימוש בכלוב לכלבים, אתה יכול ליצור אזור ייעודי לגור שלך, מה שהופך את תהליך אילוף הבית ליעיל יותר.
הכלוב יכול לסייע במניעת התנהגויות הרסניות כאשר אינך יכול לפקח ישירות על הכלב שלך. זה נותן להם מרחב נוח שבו הם יכולים להירגע ולהרגיש בטוחים ומפחית את הסבירות שהם יעסקו בלעיסה הרסנית או
התנהגויות לא רצויות אחרות.


חרדה – כלובים לכלבים יכולים להועיל לכלבים הסובלים מחרדה או בעיות פרידה. כלבים רבים מוצאים נחמה בחלל בטוח וסגור המחקה סביבה דמוית מאורה. זה יכול להקל על הלחץ שלהם ולעזור להם להרגיש בטוחים
יותר כשהם נשארים לבד.
אם יש לכם אורחים,כלוב לכלבים יכול לספק פינה רגועה לכלבכם, להבטיח שהם לא יוצפו על ידי פרצופים ורעשים לא מוכרים.


חשוב לציין שלעולם אין לראות בשימוש בכלוב לכלב סוג של ענישה! הכלוב צריך להיות מרחב חיובי ובטוח עבור הכלב שלך.
כאשר מציגים לכלב את הכלוב שלו, חשוב להקפיד לשייך אותו לחוויות חיוביות כגון פינוקים ושבחים. בהדרגה נגדיל את משך הזמן שהכלב מבלה בארגז ונדאג תמיד שתהיה לו גישה למזון, מים וצעצועים.

כלוב טיסה אטלס 30

אימאק כלוב נשיאה כחול

הגודל קובע: בחירת הכלוב המתאים לגודל הכלב שלך

כשמדובר בבחירת כלוב לכלב, הגודל הוא גורם מכריע שיש לקחת בחשבון. לכלב שלך צריך להיות מספיק מקום לעמוד, להסתובב ולשכב בנוחות. כלוב קטן מדי יכול להיות מגביל ולא נוח עבור הכלב שלך, בעוד שכלוב
גדול מדי עלול שלא לספק את תחושת הביטחון שכלבים מחפשים לעתים קרובות.

איך יודעים מה גודל הכלוב שמתאים לכלב שלי? 

כדי לקבוע את הגודל המתאים של הכלוב, יש למדוד את הכלב מקצה אפו לבסיס זנבו ומקצה ראשו לקרקע. להוסיף כמה סנטימטרים לכל מדידה כדי להבטיח שלכלב יש מספיק מקום לנוע בנוחות.
עדיף לטעות ולקנות כלוב קצת יותר גדול מאשר כלוב קטן וצפוף.


עבור גורים, חשוב לשקול את הצמיחה הפוטנציאלית שלהם. הם אומנם קטנים עכשיו, אבל הם יגדלו במהירות. מומלץ לחפש כלוב עם חוצצים שניתן לכוונן ככל שהגור שלך גדל.
בדרך זו, ניתן להגדיל בהדרגה את החלל כדי להתאים לגודלם.


אם מדובר על גזע קטן יותר כמו צ’יוואווה או יורקשייר טרייר, כלוב קטן יותר יספיק. גזעים אלה בדרך כלל מרגישים בטוחים יותר בחלל קטן ונעים יותר.

תיק UP TOWN חום L

כלובים המתאימים לגיל: הבנת הצרכים של הכלב שלך בשלבי חיים שונים

ככל שהכלב שלך יגדל ויתפתח, הצרכים שלו ישתנו. זה כולל את הצורך שלו בכלוב מתאים לגילו ולגודלו. 

גורים דורשים כלוב בטוח ומאובטח, מכיוון שהם עדיין לומדים גבולות ועשויים להיות מועדים לתאונות. מומלץ לחפש כלוב עם מגש נשלף לניקוי קל ומבנה יציב שיעמוד בהתנהגות האנרגטית שלהם.
כדי ליצור סביבה נעימה וחמימה, כדאי להניח להם צעצועי לעיסה, מזרן או שמיכה. 


ככל שהכלב גדל ומתפתח, דרישות הכלוב שלו עשויות להשתנות. לכלבים בוגרים יש בדרך כלל שליטה טובה יותר בשלפוחית השתן והם נוטים פחות לתאונות. עם זאת, הם עדיין זקוקים לכלוב המספק מספיק מקום עבורם להתמתח ולהירגע בנוחות. כלוב עם מיטה לכלבים רכה או מחצלת יספקו להם נוחות נוספת.

עבור כלבים מבוגרים- צרכי הכלוב שלהם עשויים להיות מושפעים מגורמים הקשורים לגיל כגון: דלקת פרקים או בעיות ניידות. בחרו בכלוב קל לגישה, כגון כזה עם כניסה נמוכה או חלק עליון נשלף.
ריפוד נוסף או מצעים אורטופדיים יכולים לעזור להקל על כאבי פרקים ואי נוחות.

כלוב אילוף מתכת

האם גזע הכלב משפיע על בחירת הכלוב?

בבואכם לבחור כלוב לכלב, גזע הכלב אכן יכול לשחק תפקיד משמעותי. לגזעים שונים יש גדלים, מזג וצרכים פיזיים משתנים, שיש לקחת את כולם בחשבון בעת בחירת כלוב.

להלן מספר גורמים שכדאי לזכור:

  • דרישות גודל ומקום: גזעים גדולים כגון דנים גדולים או סן ברנרד ידרשו כמובן כלובים גדולים יותר בהשוואה לגזעים קטנים יותר כמו צ’יוואווה או שי צו. חשוב לוודא שהכלוב מספיק גדול ויש בו מקום כדי שהכלב
    יוכל לעמוד בנוחות, להסתובב ולשכב. כלוב צפוף עלול לגרום ללחץ ואי נוחות עבור גזעים גדולים יותר, בעוד שכלוב מרווח מדי עלול לא לספק תחושת ביטחון לגזעים קטנים יותר.

  • טמפרמנט ורמות אנרגיה: גזעים מסוימים, כמו בורדר קולי או האסקי, ידועים ברמות האנרגיה הגבוהות שלהם ובנטייה להיות פעילים יותר. לגזעים אלו חשוב לבחור בכלוב העשוי מחומרים עמידים שיוכל לעמוד בהתלהבותם ולמנוע כל נזק אפשרי. הוספה לכלוב צעצועים לכלבים או פאזלים נוספים יעזור לשמור על גירוי במהלך שהותם בכלוב.

  • כלובים מיוחדים לצרכים ייחודיים: גזעים מסוימים עשויים להיות בעלי צרכים ספציפיים הדורשים כלובים מיוחדים.
    לדוגמה: גזעים עם חוטם קצר כמו בולדוגים או פאגים, עשויים להפיק תועלת מכלובים עם אוורור טוב יותר כדי למנוע התחממות יתר.

    גזעים עם פרווה ארוכה כמו האסקי סיבירי או מלאמוטים, עשויים להפיק תועלת מכלובים עם תכונות קירור או פלטפורמות מוגבהות כדי לשמור על נוחותם באקלים חם יותר.

לסיכום

לא כל הכלבים דורשים כלוב, אבל לאלו שכן יש לבחור בכלוב מתאים. הגודל, הגיל והגזע של הכלב כמו גם החומר ומטרתו של הכלוב, הם כולם גורמי מפתח שיש לקחת בחשבון.
חשוב לזכור!
 אסור להשתמש בכלוב כסוג של ענישה או בידוד. זה צריך להיות מרחב בטוח ונוח שהכלב שלך נהנה ממנו.

באורבן פט תוכלו למצוא מגוון רחב של כלובים לכלבים, בכל הגדלים והחומרים וכן ציוד ומזון איכותי לכלבים. אנחנו נשמח לעזור לכם לבחור את הכלוב המתאים ביותר עבור הכלב שלכם.

קטגוריות מובילות באתר

הרשמו לאתר

ותהנו מ-5% הנחה על כל החנות כולל כפל מבצעים!

דילוג לתוכן