משלוח חינם מעל 250 ש"ח לכל הארץ!

כיצד לבחור נכון קולר לכלב שלך? 

בחירת הקולר המתאים לכלב שלך היא יותר מהצהרה אופנתית. זה יכול להשפיע באופן משמעותי על הנוחות והבטיחות של חיית המחמד שלך.
מאמר זה מצחג את חשיבות הקולרים, הסוגים השונים הזמינים והקריטריונים לבחירת הקולר המושלם לחבר הפרוותי שלך. אנו גם נשתף כמה טיפים על התאמת קולר ואימון נכון כדי להרגיל את הכלב שלך ללכת עם קולר.

למה הקולר כל כך חשוב לכלב שלך?

קולר לכלבים הוא אביזר חיוני עבור הכלב שלך, המשרת מטרות מרובות שהן חיוניות לבטיחות ולרווחתו.

3 סיבות מדוע הקולר כל כך חשוב עבור החבר הפרוותי שלך:

  • זיהוי ובטיחות: אחד התפקידים העיקריים של קולר לכלב הוא לספק אמצעי זיהוי. על ידי הצמדת תג מותאם אישית עם פרטי הקשר שלך, אתה מבטיח שניתן לזהות את הכלב שלך בקלות ולהחזיר אליך אם
    אי פעם ילך לאיבוד. בנוסף, קולר עם חומרים מחזירי אור או נורות LED יכול לשפר את הנראות של הכלב שלך במהלך טיולי לילה, להפחית את הסיכון לתאונות.
  • שליטה ואימון: סיבה משמעותית נוספת לשימוש בקולר היא שליטה על הכלב שלך במהלך טיולים.. עם קולר מותאם כהלכה, אתה יכול לחבר רצועה, המאפשרת לך להדריך ולמנוע מהכלב שלך לברוח או לעסוק
    בהתנהגות שעלולה להיות מסוכנת. קולרים ממלאים גם תפקיד מכריע באימון, מכיוון שהם מספקים נקודת מגע לפקודות ותיקונים.
  • ניטור בריאות: קולרים רבים יכולים להכיל תכונות נוספות כגון מעקבי GPS או מכשירי ניטור בריאות. טכנולוגיות חדשניות אלו מאפשרות לך לעקוב אחר רמות הפעילות של הכלב שלך, לנטר את קצב הלב שלו
    ואפילו לזהות בעיות בריאותיות אפשריות.
    על ידי גישה למידע כזה, אתה יכול לנקוט באמצעים יזומים כדי להבטיח את הרווחה הכללית של הכלב שלך ולטפל מיד בכל חשש בריאותי.

מהם הסוגים השונים של קולר לכלב? האם כל הצווארונים זהים?

בכל הנוגע לקולר לכלבים, יש מגוון רחב של אפשרויות זמינות, כל אחת נועדה לתת מענה לצרכים והעדפות שונות.

להלן סוגים נפוצים של קולרים לכלבים:

  • קולר אבזם: קולר אבזם הוא סוג הקולר הנפוץ ביותר. הוא קל לשימוש וקל להסרה, והוא מתאים לכלבנים בכל הגדלים והגזעים.הם מורכבים מרצועה פשוטה עם אבזם או קליפס לשחרור מהיר לחיזוק קל.
    צווארונים אלה מתאימים לשימוש יומיומי ועשויים בדרך כלל מניילון או עור. צווארונים שטוחים מגיעים ברוחב ובגדלים שונים כדי להתאים לגזעים שונים וניתן להתאים אותם עם תגים או אביזרים.
  • קולר רצועה מתכווננת: קולר רצועה מתכווננת הוא סוג קולר המאפשר לכם להתאים את הגודל של הקולר בקלות. הוא מתאים לכלבונים בכל הגדלים והגזעים, והוא יכול להיות שימושי אם הכלב שלכם גדל או
    עולה במשקל שלו.

  • קולרי אימון: קולרי אימון תוכננו במיוחד כדי לסייע באימון צייתנות או תיקון התנהגות. צווארונים אלה כוללים סוגים כגון שרשראות חנק, צווארוני חודים וקולרים לאימון מרחוק. שרשראות חנק וצווארוני חודים
    הם צווארונים אברסיביים שמפעילים לחץ או תחושות צביטה כדי למנוע התנהגויות לא רצויות. קולרי אימון מרחוק משתמשים בשלט רחוק כדי לספק רעידות או גירוי חשמלי מתון למטרות אימון.
    חשוב לציין כי יש להשתמש בקולר לאילוף בהנחיית מאלף כלבים מקצועי על מנת להבטיח שימוש בטוח ויעיל בהם.
  • קולר ראש: קולר ראש הוא סוג קולר שנועד לשלוט בתנועות הראש של הכלב. הוא יכול להיות יעיל, אך הוא יכול גם להיות לא נוח ולהגביל את תנועות הכלב.

  • קולר חכם: קולר חכם הוא סוג קולר המגיע עם פונקציות נוספות, כגון תאורה מובנית, מערכת זיהוי אלקטרונית, או פונקציות אימון. הוא יכול להיות שימושי, אך הוא יכול להיות גם יקר.

קולר מרופד

קולר בייסיק

 

קולר חצי חנק

קולר אימון 2 מ”מ H.S

 

טיפם לבחירת קולר לכלב

גודל וגזע הכלב 

אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת קולר לכלב הוא הגודל. קולר צמוד מדי עלול לגרום לאי נוחות ולהגביל את תנועת הכלב, בעוד שקולר משוחרר מדי עלול להחליק או לאפשר לכלב לברוח.
כדי לקבוע את המידה הנכונה, מדדו את היקף הצוואר של הכלב באמצעות סרט מדידה גמיש. הקפידו להשאיר מספיק מקום לשתי אצבעות שישתלבו בנוחות בין הקולר לצוואר הכלב.
בנוסף, שקול את פוטנציאל הגדילה של הכלב שלך, במיוחד עבור גורים ובחר בקולר מתכוונן שיכול להתאים לגודלם המשתנה.

גזעים מסוימים של כלבים, כגון כלבים פעילים או כלבים עם בעיות בריאותיות, עשויים להזדקק לקולר מיוחד. לדוגמה, כלבים פעילים עשויים להזדקק לקולר מחוזק יותר ואילו כלבים עם בעיות נשימה עשויים להזדקק
לקולר רחב יותר.

חומר הקולר

לחומר הקולר תפקיד מכריע הן בנוחות והן בעמידות. חומרי הקולר הנפוצים כוללים ניילון, עור ובד.
צווארוני ניילון – הם קלים, קלים לניקוי ואידיאליים לשימוש יומיומי.
צווארוני עור–  לעומת זאת, ידועים בעמידותם ובמראה הקלאסי. הם עשויים לדרוש תחזוקה רבה יותר, אך לעתים קרובות, הם מועדפים בשל אורך החיים שלהם.
קולרי בד – מציעים מגוון רחב של דוגמאות ועיצובים ויכולים להוות אופציה מסוגננת לבעלי כלבים מודעים לאופנה.

קחו בחשבון את פעילויות הכלב שלכם, רגישות העור והעדפותיו האישיות בעת בחירת החומר של הקולר.

אבזם

סוג האבזם בקולר הוא שיקול חשוב נוסף. אבזמי שחרור מהיר פופולריים בשל הנוחות וקלות השימוש שלהם. בלחיצת כפתור פשוטה ניתן להדק או להסיר את הקולר בקלות.
אבזמים מסורתיים לעומת זאת, דורשים השחלת הקולר דרך לולאה ואבטחתו באמצעות סיכה או אבזם. למרות שייקח להם קצת יותר זמן להידוק, הם בדרך כלל בטוחים יותר ופחות מועדים לפתיחה בשוגג. בחר סגנון אבזם המתאים לצרכים ולהעדפות שלך, תוך התחשבות ברמת השליטה והנוחות שאתה דורש.

סגנון חיים והעדפות אישיות

אם אתם הולכים עם הכלב שלכם לטיולים ארוכים, עליכם לבחור קולר חזק ויציב, אם אתם גרים באזור עם מזג אוויר חם, עליכם לבחור קולר עשוי מחומרים נושמים.
בנוסף אתם יכולים לבחור קולר במגוון עיצובים וצבעים.

הדרך הקלה להרגיל כלב לשים קולר

  1. התחל בהצגת הקולר לכלב שלכם- תנו לו לרחרח את הקולר ולהתעניין בו. אם הכלב שלכם נראה נרגז או מפחד, אל תאלצו אותו לגעת בקולר. פשוט המשיכו להציג לו אותו בהדרגה.
  2. כשהכלב שלכם נראה רגוע- התחילו לשים את הקולר עליו למשך זמן קצר. התחילו עם כמה שניות, ואז הגדילו את הזמן בהדרגה. אם הכלב שלכם מנסה להוריד את הקולר, אל תאלצו אותו להשאיר אותו.
    פשוט הסר אותו והתחילו שוב.
  3. הוספת רצועה – כשהכלב שלכם מתחיל להרגיש בנוח עם הקולר, הוסיפו אליו את הרצועה. התחילו עם טיולים קצרים, ואז הגדילו את אורכם בהדרגה.
  4. חיזוק חיובי- העניקו לכלב שלכם חטיפים לכלבים וחיזוק חיובי כשהוא לובש את הקולר, זה יעזור לו לקשר את הקולר עם חוויות חיוביות.

לסיכום

בחירת הקולר המתאים לכלב שלכם היא חלק חשוב בבעלות אחראית על חיות מחמד. הקולר הנכון מבטיח את הנוחות, הבטיחות של חיית המחמד שלך ואפילו עוזר באימון.
הקולר אינו רק אביזר והוא משרת מטרות מעשיות שונות. תמיד שקול את הגודל, החומר, סוג האבזם וההתאמה בעת בחירת הקולר.
באורבן פט אנו נדאג להתאים לכלב שלכם את הקולר המתאים ביותר עבורו.

קטגוריות מובילות באתר

הרשמו לאתר

ותהנו מ-5% הנחה על כל החנות כולל כפל מבצעים!

דילוג לתוכן