משלוח חינם מעל 250 ש"ח לכל הארץ!

אוכל ליורקשייר

כלב יורקשייר ידוע בפרוותו היפה הארוכה והבריאה. מזון עבור היורקשייר מיועד לשמור על פרוותו. לכן אוכל ליורקשייר רצוי שיורכב מחלבונים מן החי, קמח תירס, אורז, עוף, עיסת סלק, מינרלים שמן בורג’ סלק, שמני הידרוליזה ושמן דגים.

אוכל המתאים לגורים

מזון לכלבים יבש מותאם לגורי היורקשייר מגיל חודשיים על עשרה חודשים. אוכל של היורקשייר מכיל פורמולה מיוחדת אשר מיועדת לשמור על יופייה ועל בריאותה של פרוות היורקשייר. המטרה של המזון המיועד לגורי היורקשייר הוא לחזק את המערכת החיסונית שלהם היות שהוא מורכב מבטא קרוטן – שהוא אבן בניין לייצור ויטמין A  בגוף. גלוקאנים-מחזקים את מערכת החיסון ונוגדי חמצון כמו ויטמין E ונוכחות MOS . כמו כן המזון מועשר בשמן בוראג’ שמסייע בבניית קרומי התא, תורם לייצור הורמונים בגוף בעל השפעה אנטי דלקתית ויש לו סגולות בריאותיות שונות על העור, מערכת הנשימה, ומערכת העצבים. ביוטין, וכן בחומצות שמן אומגה 3. כל המרכיבים האלה מסייעים להתפתחות תקינה של כלב היורקשייר.

סוגי אוכל לכלבים קטנים

אצל אורבן פט קיימים סוגים שונים של אוכל ליורקשייר מזון עשיר בחלבונים מן החי וויטמינים שונים שיעזרו להתפתחות תקינה של הכלב. מונג מזון שק כלב פפי סלמון ואורז הוא  מזון על בסיס סלמון ואורז טעים במיוחד וקל לעיכול. מונג מיני אדולף עוף, מורכב בעיקר מבשר עוף מקור חלבונים מהחי בתוספת פרוביוטיקה לשיפור העיכול. מזון מופחת דגנים ומועשר בסלמון שיספק אומגה 3 ואומגה 6 לבריאות הכלב וכן פרווה עשירה ונעימה.

גיוון של סוגי המזון

גוסבי כבש כלב גזע קטן, הוא מזון המיועד לגורי כלבים והוא מורכב ממבחר עשיר של פירות, ירקות פירות ים וחיידקים פרוביוטיים אשר מעניקים ערכים תזונתיים לגורים ושומרים על בריאות תקינה של גורי הכלבים ועל כלבים מגזע קטן ובינוני. המרכיב העיקרי במזון זה הוא בשר כבש נקי המשמש מקור לחלבון מן החי אשר הכלבים הקטנים זקוקים לו. שיטת הבישול של בשר הכבש היא איטית כדי להבטיח עיכול טוב וסיוע במניעת אלרגיות. האוכל מכיל רמות חסרות תקדים של גלוקוזמין וכונדרויטין שישמרו על מפרקי הרגליים וימנעו שחיקה של הסחוס. רויאל קנין גורים גזע קטן הוא מזון איכותי מיועד לגורי כלבים שיגיעו למשקל המירבי של 10 ק”ג.

מעוניינים לרכוש אוכל ליורקשייר שלכם, תוכלו לראות אצל חנות חיות אורבן פט כמה אופציות מובחרות ולבחור את המזון שנראה הנכון ביותר לכלב.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:

קטגוריות מובילות באתר

הרשמו לאתר

ותהנו מ-5% הנחה על כל החנות כולל כפל מבצעים!

דילוג לתוכן