משלוח חינם מעל 250 ש"ח לכל הארץ!

אוכל לפקינז

פקינז הוא כלב שעשועים קטן, זהו  גזע כלבים וותיק אשר ליווה את בני האצולה ובני המעמד הגבוה של סין. זהו כלב זה ידידותי לילדים ומתאים לשהייה בתוך בית. הוא יכול להגיע למשקל של 6 ק”ג וגובהו המקסימלי הוא 23 ס”מ . כלב זה נוטה להצטנן בקלות ולסבול מבעיות שונות בגופו הקטן וכן יש לו נטייה להשמנה דבר. זוהי תופעה שאינה רצויה עבור אף סוג של כלב ובעיקר לא לכלב זה. לכן הוא זקוק לאוכל מיוחד המיועד לכלבים קטנים אשר מומלץ על ידי מומחים.

מזון ייעודי לכלבים

אוכל המומלץ לפקינז הוא אוכל ייעודי לכלבים קטנים שהוא אינו כולל דגנים. מדובר במזון אשר עשיר בחומצות אמינו, חלבונים מבשר, פחמימות מורכבות, מזון העשיר באומגה וסידן. חשוב לספק אוכל לפקינז במינונים קטנים של מזון בכל האכלה. אצל אורבן פט קיימים סוגי מזון שונים עבור כלבי הפקינז.

פטקיינד סינגל בקר מזון יבש ללא דגנים, מיוחד לכלבים בעלי רגישויות כמו הפקינז. מזון עשיר בחומצות שומן חיוניות, אומגה 3 ו 6 אינו מכיל תירס סויה גלוטן מבוסס על בקר כמקור לחלבון מן החי. אוריג’ן מזון לגורי כלבים – מתאים אוכל לפקינז היות שהוא מזון פרמיום אשר מיוצר ממרכיבים טריים ואיכותיים דל בפחמימות ועשיר בבשר טרי כמקור לחלבון מן החי המזון מכיל סוגי חלבון שונים מן החי. ומכיל גם פירות וירקות. אקואנה הרטיג’ הוא מזון לגורים שהוא אוכל לפקינז שהוא עשיר בחלבון אשר דרוש לפתח מסת שריר חזקה ובריאה המחזקת את העצמות. יש בו קטניות וירקות לבריאות הגור וגם מכיל ויטמינים ומינרלים החיוניים להתפתחות תקינה של גוף הפקינז.

אופציות נוספות של מזון

ביל ג’ק גורים הוא מזון ברמות תזונה גבוהות שהוא הבחירה של אוכל לפקינז. או גוסבי כבש שמותאם לכלב מגזע קטן ומכיל פירות, ירקות וגם פירות ים, כמו כן קטניות מלאות וחיידקים פרו-ביוטים תרכובת זו מעניקה ערכים תזונתיים גבוהים עבור הפקינז ושומרת על בריאות תקינה של הכלב. ההרכב מסייע במניעת רגישויות שונות. ומזון זה מתאים גם לכלבים מפונקים שהם בררניים באוכל. במחלקת המזון של אורבן פט קיים עוד מגוון של סוגי מזון.

אם אתם מעוניינים לרכוש אוכל איכותי לפקינז שלכם, תוכלו לראות בחנות חיות בתל אביב אורבן פט היצע נרחב של מוצרים אשר יתאים עבור חיית המחמד שלכם. המומחים שלנו ישמחו תמיד לסייע לכם למצוא את האופציה הנכונה ביותר לכלב שלכם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:

קטגוריות מובילות באתר

הרשמו לאתר

ותהנו מ-5% הנחה על כל החנות כולל כפל מבצעים!

דילוג לתוכן