משלוח חינם מעל 250 ש"ח לכל הארץ!

איך להיפטר מפרעושים וקרציות אצל כלבים

מאמר זה דן בנושא הפרעושים והקרציות בכלבים ושופך אור על מוצרים יעילים לטיפול בהם. פרעושים וקרציות הם טפילים נפוצים אצל כלבים והם יכולים להעביר מחלות, לגרום לגירויים ולבעיות עור.
במאמר נדגיש את הסכנות של הידבקות במזיקים אלו ואמצעי מניעה שבעלי חיות מחמד יכולים ליישם. ישנן מספר דרכים להיפטר מפרעושים וקרציות אצל כלבים, הדרך הטובה ביותר תלויה בסוג הטפיל,
בחומרת ההדבקה ובגיל הכלב.

הקרב נגד פרעושים וקרציות: עד כמה זה חמור?

פרעושים וקרציות אולי נראים כמו מזיקים קטנים, אבל המאבק נגדם הוא לא עניין של מה בכך. היצורים הזעירים הללו עלולים לגרום לאי נוחות ולבעיות בריאותיות משמעותיות עבור הכלבים האהובים שלנו.
פרעושים ידועים לשמצה ביכולתם להתרבות במהירות, הם פוגעים לא רק בחיות המחמד שלנו אלא גם בבתים שלנו.
קרציות לעומת זאת, יכולות להעביר מחלות קשות כמו מחלת ליים וקדחת כתמים.


אי אפשר לזלזל בחומרתם של נגיעות פרעושים וקרציות. מלבד גרימת גירוד בלתי פוסק ואי נוחות לחברינו הפרוותיים, מזיקים אלו עלולים להוביל גם לבעיות בריאותיות חמורות יותר.
פרעושים יכולים לגרום לדרמטיטיס של אלרגיה לפרעושים, מצב שגורם לגירוד עז, אדמומיות ואפילו פצעים פתוחים בעור הכלב. יתרה מכך, כלבים הנגועים מאוד בפרעושים עלולים לסבול מאנמיה עקב איבוד דם
מעקיצות פרעושים.

קרציות מהוות סט אחר של סכנות. טפילים אלו מתחברים לעור הכלב ויכולים להעביר מחלות דרך הרוק שלהם. מחלת ליים- אחת המחלות הנפוצות ביותר בקרציות, העלולה להוביל לכאבי פרקים, צליעה ואפילו נזק
לכליות אם לא מטפלים בה. 

מה הסכנות?

אם לא מטפלים בו, הדבקה של פרעושים או קרציות יכולה להסלים במהירות, כשהטפילים מתרבים ומתפשטים בכל הבית שלך. זה יכול להוביל לתהליך הדברה מאתגר ויקר יותר.
צריך לטפל בכלב שלך, במיטה ובמצעים שלו ולנקות ביסודיות את הבית בכדי לחסל את כל הפרעושים או הקרציות שנותרו.


פרעושים וקרציות יכולים להעביר מחלות גם לבעלי חיים אחרים שהכלב שלכם עלול לבוא איתם במגע. כמו חיות מחמד אחרות במשק הבית או חיות בר. זה מהווה סיכון למערכת האקולוגית הכוללת ועלול לפגוע בבעלי חיים
אחרים באזור.

איך נזהה פרעושים וקרציות אצל כלבים?

פרעושים הם טפילים קטנים, שחורים או חומים, שיכולים לקפוץ למרחק של עד 15 סנטימטרים. הם ניזונים מדם הכלב, ויכולים להוביל לגירוד, לגירוי ולבעיות עור אחרות.

סימנים לפרעושים אצל כלבים: גירוד או מציצה של העור, עור אדום או פגוע, צואה שחורה או חומה על הפרווה או בעור, נקודות שחורות או חומות על העור, שהם למעשה גורי פרעושים

קרציות הן טפילים גדולים יותר מפרעושים, בצבע חום או שחור. הן נצמדות לעור הכלב ומזינות את עצמן מדמם.

סימנים לקרציות אצל כלבים: קרציות גלויות על הפרווה או בעור, עור אדום או פגוע, עקיצות קטנות על העור, חולשה או חוסר אנרגיה.

בדיקה לזיהוי פרעושים או קרציות

כדי לבדוק אם לכלב שלך יש פרעושים או קרציות, בצע את הפעולות הבאות:

  1. הסר את הפרווה של הכלב בעדינות.
  2. השתמש במברשת זיפים צפופים כדי לחפש פרעושים, קרציות או צואה של פרעושים או קרציות.
  3. בדוק את אזורי הגוף שבדרך כלל מושכים פרעושים או קרציות, כגון הבטן, הגב התחתון והאוזניים.

אם אתה מוצא פרעושים, קרציות או צואה של פרעושים או קרציות, חשוב לטפל בהם בהקדם האפשרי. ישנם מספר מוצרים זמינים לטיפול בפרעושים וקרציות, כולל קולרים, אמפולות, טבליות, ספריי ושמפו.

מוצרים לטיפול נגד פרעושים וקרציות לכלבים

כשמדובר בטיפול בפרעושים וקרציות, קיים בשוק מגוון רחב של אפשרויות. לכל אחת שיקולי יעילות ובטיחות משלה. טיפול בחומרי הדברה הוא הדרך הנפוצה ביותר להיפטר מפרעושים וקרציות אצל כלבים.
טיפול נגד פרעושים לכלבים זמינים בצורות רבות, כולל:

אמפולות נגד פרעושים

אמפולות לכלבים הן דרך יעילה להגן על הכלב שלך מפני פרעושים וקרציות. האמפולה היא תרופה נוזלית שמחדירים מתחת לעור הכלב. האמפולה נותנת הגנה למשך מספר שבועות.
אמפולות לכלבים מכילות חומר הדברה שמחסל פרעושים וקרציות. החומר ההדברה מוחדר מתחת לעור הכלב, שם הוא מתפזר דרך מחזור הדם. חומר ההדברה עובד על ידי השבתת מערכת העצבים של הפרעושים והקרציות,
מה שגורם למותם.

פרונטליין אמפולה לכלבים קטנים

 

מולטיווט פלוס 140 (כלבים 7-15 ק”ג)

אמפולות הדברה לכלבים 4-10 קילו מולטיווט

קולר לכלבים נגד פרעושים וקרציות

קולר לכלבים נגד פרעושים וקרציות הוא דרך יעילה להגן על הכלב שלך מפני טפילים אלה. הקולר משחרר חומר הדברה באופן קבוע למשך מספר חודשים.
הקולר מכיל חומר הדברה שמחסל פרעושים וקרציות.חומר ההדברה משתחרר מהקולר באופן קבוע דרך תעלות זעירות בקולר.
הקפד להשתמש בקולר המתאים לגיל ולמשקל הכלב שלך, יש להימנע מהרכבת הקולר על כלב עם עור פגוע או מגורה.

קולר סרסטו נגד פרעושים וקרציות לכלבים גדולים

טבליות

טבליות לעיסה לכלבים לטיפול נגד פרעושים וקרציות ניתנות בדרך כלל אחת לחודש, בהתאם להוראות היצרן. תנו לכלב שלכם ללעוס את הטבליה בשלמותה, אם הוא לא אוכל אותה, ניתן להמיס אותה במזון רטוב או במים. הטבליה יעילה לטיפול בפרושים וקרציות.

ספריי

ספריי הוא דרך יעילה להיפטר מפרעושים וקרציות שנמצאים על הכלב. הספריי עובד באופן מיידי, אך יש צורך לרסס את הכלב באופן קבוע כדי לשמור על ההגנה.

שמפו

שמפו לכלבים לטיפול נגד פרעושים וקרציות הוא מוצר הדברה המסייע להיפטר מפרעושים וקרציות על ידי חיסול או הרחקתם מהפרווה של הכלב. שמפו זה מכיל חומר הדברה שנספג בעור הכלב ומתפשט לכל הגוף.
ניתן להשתמש בשמפו באופן קבוע כדי למנוע הדבקה בפרעושים וקרציות. אם הכלב שלך כבר נגוע בפרעושים או קרציות, יש להשתמש בשמפו בהקדם האפשרי.

לסיכום,

פרעושים וקרציות לא רק מטרידים אלא יכולים גם להוות סיכונים בריאותיים חמורים לחיית המחמד שלכם. חשוב לנקוט בגישה יזומה כדי למנוע, לזהות ולטפל במזיקים אלה.
על ידי שימוש במוצרים אמינים ושמירה על סביבה נקייה, אתה יכול להגן על חברך הפרוותי מפני האורחים הלא רצויים הללו.
הצוות שלנו באורבן פט ישמח לתת מענה לכל שאלה ולהמליץ על מוצרים המתאימים לכלב שלך.

קטגוריות מובילות באתר

הרשמו לאתר

ותהנו מ-5% הנחה על כל החנות כולל כפל מבצעים!

דילוג לתוכן