משלוח חינם מעל 250 ש"ח לכל הארץ!

כיצד אבחר מיטה מפנקת ואיכותית לכלב שלי?

בחירת המיטה הנכונה עבור החבר הפרוותי שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה עם המגוון העצום של האפשרויות הזמינות. כאשר בוחרים מיטה לכלב, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים וההעדפות של הכלב שלך.
כלבים מסוימים מעדיפים מיטות רכות וחמימות, בעוד שאחרים מעדיפים מיטות קשיחות יותר. ישנם גם כלבים שרגילים לישון בחוץ, ועבורם כדאי לבחור מיטה המיועדת לשימוש בחוץ.
המדריך שלנו מפשט את התהליך הזה ומדגיש את גורמי המפתח שיש לקחת בחשבון כמו גודל, חומר ונוחות. אנו גם מספקים טיפים כיצד למדוד את הגודל וההעדפות של בן לוויה הכלב שלך.

הגודל כן קובע, במיוחד כשמדובר במיטות כלבים!

כשזה מגיע לבחירת נכונה של מיטה לכלב, הגודל הוא גורם מכריע שאין להתעלם ממנו. בדיוק כמו בני אדם, כלבים מגיעים בכל הצורות והגדלים, ומציאת מיטה שמתאימה באופן מושלם לחבר הפרוותי שלך חיונית לנוחותם ולרווחתם.

גודל הכלב – בין אם יש לך כלב צ’יוואווה קטן או דני גדול, אתה צריך לוודא שהמיטה מספיק גדולה ויש להם מקום כדי שהם יוכלו להשתרע ולהירגע. מיטה קטנה מידי עלולה לגרום לאי נוחות ולהגביל את תנועתם.
בעוד שמיטה גדולה מדי, עלולה לא לספק את התחושה הנעימה והבטוחה שכלבים מחפשים במקום מנוחתם.


משקל הכלב – כלבים כבדים יותר דורשים מיטות עם יותר תמיכה ועמידות כדי להבטיח שהמיטה לא תשתטח או תאבד את צורתה לאורך זמן. מצד שני, כלבים קטנים יותר עשויים להעדיף מיטות עם ריפוד נוסף לנוחות
נוספת.


הרגלי שינה – קח בחשבון את הרגלי השינה של הכלב שלך. האם החבר הפרוותי שלך אוהב להתכרבל לכדור או להשתרע? זה יקבע את הצורה והגודל של המיטה שיתאימו בצורה הטובה ביותר לסגנון השינה שלו.
חלק מהכלבים מעדיפים מיטות מוגנות המספקות תחושת ביטחון, בעוד שאחרים עשויים להעדיף מיטות שטוחות או אורטופדיות לתמיכה מיטבית במפרקים.


השטח הפנוי בבית – מדוד את האזור שבו אתה מתכנן למקם את המיטה כדי לוודא שהיא מתאימה בנוחות מבלי לחסום שבילים או לגרום אי נוחות כלשהי. לקיחת מידות אלו תעזור לכם לבחור מיטה שלא רק מתאימה לכלב
שלכם אלא גם מתאימה לחלל המגורים שלכם.

ממה עשויה המיטה של הכלב שלי? 

בבחירת מיטה לכלב, החומר ממנו היא עשויה הוא גורם מכריע נוסף שיש לקחת בחשבון. החומר הנכון יכול לעשות הבדל משמעותי מבחינת נוחות, עמידות והיגיינה לחבר הפרוותי שלך.

קצף זיכרון – חומר פופולרי אחת למיטות כלבים. חומר זה מתעצב לגוף הכלב שלך, ומספק תמיכה מצוינת למפרקים ולשרירים שלו. מיטות קצף זיכרון מועילות במיוחד לכלבים מבוגרים או לכאלה שסובלים מדלקת פרקים
או בעיות מפרקים. הם גם מספקים בידוד, שומר על חום הכלב שלך במהלך החודשים הקרים יותר.


בד פוליאסטר– מיטות פוליאסטר ידועות בעמידות שלהן והן  נמכרות במחיר סביר. המיטות  קלות לניקוי ותחזוקה. מה שהופך אותן לבחירה טובה עבור בעלי חיות מחמד עסוקים. בנוסף, מיטות פוליאסטר הן לרוב
עמידות במים, מה שיכול להועיל לכלבים המועדים לתאונות או לאלה שנהנים מפעילויות בחוץ.


בד כותנה – עבור כלבים עם אלרגיות או עור רגיש, חומרים היפואלרגניים כגון כותנה או מיקרופייבר הם בחירה מצוינת. חומרים אלו עדינים לעור וממזערים את הסיכון לגירוי או לתגובות אלרגיות. הם גם נושמים ומאפשרים
זרימת אוויר וויסות טמפרטורה תקינים.

פלסטיק: פלסטיק הוא חומר עמיד וקל לתחזוקה, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור כלבים פעילים או לכלבים שגרים בחוץ.

בנוסף לחומר עצמו, שקול את כיסוי המיטה. כיסויים נשלפים וניתנים לכביסה במכונה הם אופציה נוחה לבעלי כלבים. הם הופכים את הניקוי והתחזוקה של המיטה של הכלב לקלי קלות. מומלץ לחפש כיסויים עמידים
בפני כתמים.

מזרן דוחה מים

מזרן אורתופדי צבע שחור לכלב

מיטה דוחה מים

נוחות מקסימלית

בכל הנוגע לנוחות, לכל כלב יש העדפות משלו. יש כלבים שאוהבים מיטת קטיפה רכה כדי להרגיש בנוח. כלבים אלו עשויים להעדיף מיטות עם ריפוד נוסף או אפילו אפשרויות אורטופדיות המספקות ריפוד ותמיכה מירביים.
מיטות אורטופדיות מועילות במיוחד לכלבים עם בעיות מפרקים או כאלה שמבוגרים יותר ודורשים נוחות נוספת.


מצד שני, יש כלבים שהם יותר מהסוג המחוספס. כלבים אלה עשויים להעדיף מיטות יציבות יותר ומספקות משטח מוצק יותר. הם עשויים ליהנות ממיטות עם קצוות מוגבהים או חיזוקים המעניקים להם תחושת ביטחון ומקום
להניח את ראשם. עבור כלבים אלה, עמידות והיכולת לעמוד בשובבות שלהם הם גורמי מפתח שיש לקחת בחשבון.


בנוסף, שקול את הרגלי השינה של הכלב שלך. האם הכלב שלך אוהב להתמתח או להתכרבל כשהוא ישן? אם הם מעדיפים להתמתח, בחרו במיטה עם מספיק מקום כדי להכיל את אורך גופם המלא. אם הם מעדיפים להתכרבל, מיטה קטנה יותר עם קצוות מוגבהים יכולה לגרום להם להרגיש צמודים ובטוחים.

איך למדוד את הגודל וההעדפות של הכלב שלך?

מדידת הגודל וההעדפות של הכלב שלך חיונית בבחירת מיטת הכלב הנכונה. כדי לקבוע את הגודל המתאים, יש לבצע את ה שלבים הבאים: 

התחל במדידת הכלב שלך מקצה האף ועד לבסיס זנבו. מדידה זו תיתן לך מושג על אורך המיטה שתתאים לו.
זכור שחלק מהכלבים אוהבים להשתרע, אז תמיד עדיף לבחור מיטה קצת יותר גדולה כדי להבטיח שיש להם מספיק מקום לנוע בנוחות.


מדוד את גובה הכלב שלך מהחלק העליון של ראשו לקרקע. מדידה זו תעזור לך לקבוע את הגובה האידיאלי לדפנות המיטה או לחיזוקים. אם הכלב שלך אוהב להניח את ראשו על כרית או קצה מוגבה, ודא שלמיטה שתבחר יש גובה המתאים להעדפה זו.

קחו בחשבון גם את המשקל של הכלב שלכם. כלבים כבדים יותר צריכים מיטה עם חומרים עמידים יותר ותמיכה נוספת כדי למנוע צניחה או השטחה לאורך זמן. מצד שני, כלבים קטנים יותר עשויים להעדיף חומרים רכים יותר המספקים תחושה נעימה ונעימה.

בעוד שמדידת גודל הכלב שלך חשובה, הבנת העדפותיו חשובה לא פחות. שימו לב לסוג המשטחים או החומרים שאליהם הם נמשכים כשהם ישנים או נחים. אם הם מעדיפים משטחים רכים יותר, בחרו במיטות עם חומרי קטיפה או צמר. אם הם נהנים מחווית שינה קרירה יותר, שקול מיטות עם ג’ל מקרר או בדים נושמים.

טיפם לניקוי המיטה של הכלב שלך

בדרך כלל, מומלץ לנקות את מיטה של הכלב שלך פעם בשבוע. אם הכלב שלך נוטה להפריש הרבה לכלוך או שיער, ייתכן שיהיה עליך לנקות את המיטה שלו בתדירות גבוהה יותר.

להלן השלבים לניקוי מיטה של כלבים:

  1. הסר את הכיסוי של המיטה.
  2. שאב את המיטה כדי להסיר שיער, לכלוך או צואה.
  3. אם יש כתמים, השתמש בחומר ניקוי עדין המיועד למיטות לכלבים.
  4. שטוף את הכיסוי במכונת הכביסה בהתאם להוראות היצרן.
  5. תן לכיסוי להתייבש לחלוטין לפני החזרת אותו למיטה.
  6. לאחר שטיפת הכיסוי, שטוף את המיטה עצמה במים חמים. השתמש במברשת רכה כדי להסיר כל לכלוך או שיער.
  7. תן למיטה להתייבש לחלוטין לפני החזרת הכלב שלך אליה.

אם המיטה של הכלב שלך אינה ניתנת לכביסה במכונה, תוכל לנקות אותה ביד. השתמש במים חמים וסבון עדין כדי לשטוף את המיטה. שטוף את המיטה היטב כדי להסיר את כל הסבון.

לסיכום

בסופו של דבר, המפתח לבחירת מיטת הכלב הנכונה טמון בהבנת הצרכים וההעדפות של הכלב שלך. על ידי התחשבות בגורמים כמו גודל, חומר, נוחות והעדפה אישית של הכלב שלך, אתה יכול להבטיח שנת לילה טובה
עבור חיית המחמד שלך. זכרו, כלב שנוח לו הוא כלב שמח ובריא!
מוזמנים לפנות אלינו  ואנו נשמח לייעץ לכם בבחירת המיטה המתאימה ביותר לכלב שלכם. באורבן פט כל המוצרים לכלב שלכם במקום אחד, החל ממיטה לכלבים, אוכל לכלבים, חטיפים, צעצועים לכלבים ועוד.

קטגוריות מובילות באתר

הרשמו לאתר

ותהנו מ-5% הנחה על כל החנות כולל כפל מבצעים!

דילוג לתוכן